Regulamente 2019:

Regulament de Organizare si Functionare al C.N. Ion Neculce

◊ OMEN 3220 privind structura anului scolar 2018-2019

◊ OMEN 3191 privind structura anului scolar 2019-2020

◊ Regulamentul de Organizare so Functionare al C.N. Ion Neculce – anul 2019-2020

◊ Cod Etic al Personalului Didactic CNIN Bucuresti

 

Regulamente

Structura anului şcolar 2017-2018:  OMEN 3382_24.02.2017

Noul Regulament al Colegiului National Ion Neculce adoptat în ședința Consiliului Profesoral din 29.09.2016: roi-2016-2017

Regulament de Organizare si Functionare a Învățământului Preuniversitar: regulament-cadru-2016

Statutul elevului 2016 om_4742_10-08-2016-statut_elevi_2016_1

Regulamentul reprezintă un cod comportamental ce are ca scop menţinerea ordinii şi disciplinei în liceu, pentru asigurarea unui climat educațional necesar desfăşurării unui proces educaţional de calitate.

Regulamentul are caracter de lege interioară pentru liceu, fiind obligatoriu pentru toţi elevii, personalul administrativ, cadrele didactice ale liceului, precum şi pentru persoanele care au spaţii închiriate în incintă…

Metodologie concurs directori: ordin-5080-mencs

Violența școlară

Violenţa şcolară este de cele mai multe ori nefatală, dar poate cauza serioase prejudicii dezvoltării persoanei. Jacques Pain identifica două tipuri de violenţă în mediul şcolar:

  • violenţele obiective – care sunt de ordinul penalului (crime şi delicte) şi asupra cărora se poate interveni frontal
  • violenţele subiective – care sunt violenţe mai subtile, de atitudine, şi care afectează climatul şcolar. Sunt incluse aici disprețul, umilirea, sfidarea, lipsa de politeţe.

Şcoala ca sursă de violenţă

Sursele hărţuirii şi agresivităţii în şcolii sunt specifice pentru România.

Citește despre violența școlară, tipurile de violență școlară și etapele intervenției..Violenţa şcolară